dinsdag 7 mei 2013

DE KIKKERKLAS GOT TALENT

Deze week zijn wij samen met onze kikkervriendjes ook op zoek gegaan naar onze talenten.
Kikker kan heel goed springen , maar wij hebben laten zien wat wij goed kunnen o.a. fietsen op twee wielen, klimmen, keeper zijn, touwtje springen, zingen, bouwen met blokken, tekenen,... en nog veel meer. We showden het allemaal op ons toonmoment in de klas. We oefenden ook onze goochel- jongleer en acrobaten-act en kregen een echte goochelaar op bezoek die ons wat tips gaf om van onze goochelact een echt spektakel te maken en dat is ons super - goed gelukt !
We maakten onze lieveheersbeestjes af en ons contractwerkjes.
Volgende week willen we mama graag verrassen met een cadeau en werken we het thema : 'Ik hou van mijn mama ! ' uit.
Tot volgende week.

We maken lieveheersbeestjes voor Jesse.




Verhaal : Ik ben speciaal  ik ben ik !


We knutselen een echte goocheldoos





We spelen een telspel met de stippen van de lieveheersbeestjes.








Ons toonmoment : Ik kan....
























Geheugenspel : Welke balletje tovert de goochelaar weg?




Bezoek van Mister Kris












































Geen opmerkingen: